luni, 18 aprilie 2011

Randuri pentru Ea

,

Sfioasă fată-ascunde-ţi paşii,
Printre cărări şi printre stânci,
E timpul când se culcă cerbii,
În somnul zorilor adânci,
Şi când în jur ne spune vântul,
Povestea crestelor ce pier,
Prin efemerul zbor de gânduri,
A celor doi vulturi pe-un cer.

Sfioasă fată cântă-mi cântul,
Prin freamătul pădurii verzi,
E vremea când se-ascund secunde,
În lumea orelor...Le vezi?
Cum trec în zbor de rândunele,
Secunde-n şir , secunde…ele,
Care au fost mereu cu noi,
Când înşiram secunde-n munţi,
Din doi în doi, în doi... in doi…

Sfioasă fată adu-mi dulceaţa,
Prin buzele-ţi roşii şi moi,
E ora când s-au copt toţi fragii,
E timpul să-i gustăm doar noi ;
Iar buzele-nroşite de păcate,
Ce roşu indecent , ce interzis...
Mă face să m-opresc din scris...
Chiar dacă roşul asta-i un abis,
Eu te sărut...că-mi place roşul,
Şi roşu tot ştiu c-am învins !

versuri & imagini : Catana Cristian-Alexandru




1 comentarii:

Unknown spunea...

FRUMOSE ȘI VERSURILE ȘI IMAGINILE! FELICITĂRI!

Trimiteți un comentariu

©Copyright

Toate textele si imaginile aflate pe acest site sunt proprietatea autorului si nu pot fi folosite integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe. Owners of copyright have the exclusive right to use and copy their works. Copyright owners can also authorize others to use their works. The use or copying of any work without permission from the owner of the copyright is a violation of the law number 8/1996.